ديدار نوروزي خانواده دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي سه شنبه چهاردهم فروردين برگزار مي شود
دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۴ فروردین ماه با حضور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دیدار نوروزی خانواده دانشگاه شرکت می کند.
دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۴ فروردین ماه با حضور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دیدار نوروزی خانواده دانشگاه شرکت می کند.
در این دیدار ضمن تقدیر از تلاشهای اعضای خانواده دانشگاه در سال ۹۶، مهمترین راهبردهای حوزه سلامت در سال ۹۷ تبیین خواهد شد.
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه،همكاران محترم مي توانند در این دیدار كه با حضور رياست دانشگاه، اعضاي هيات رييسه، اعضاي هيات علمي، دانشجويان، و كاركنان دانشگاه، سه شنبه ۱۴ فروردین ماه از ساعت ٩/٣٠ الي١٢/٣٠در سالن تربیت بدنی ستاد دانشگاه برگزار می شود،شركت نمايند.