دیدار دکتر زالی با رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور
دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور در دفتر رئیس کل سازمان نظام پزشکی با وی دیدار و گفت و گو کرد.
دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور در دفتر رئیس کل سازمان نظام پزشکی با وی دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی 27 مهرماه در دیدار با رئیس کل سازمان نظام پزشکی، ضمن تبریک و ابراز خرسندی از انتخاب دکتر رئیس زاده به عنوان رئیس کل سازمان نظام پزشکی نسبت به همکاری بیشتر این دانشگاه با هدف پیشبرد اهداف سازمان نظام پزشکی اعلام آمادگی کرد.

وی جامعه پزشکی را پیش قراولان مبارزه با پاندمی کووید 19 در کشور دانست و گفت: جامعه خدوم پزشکی همواره در کنار مردم بوده و در حواث و بلایا از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به بیماران دریغ نکرده اند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، این دیدار با دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر حسن پیری مشاور اجرایی و رییس حوزه ریاست دانشگاه و مژگان جزی زاده کریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه انجام شد.
انتهای پیام/
کدخبرنگار:7701س.ق