اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/05/24 - 16:58
  • بازدید : 2199
  • تعداد بازدید : 151
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

رئیس جدید مجتمع آموزش عالی سلامت ورامین دانشگاه منصوب شد

دکتر علی اصغر پیوندی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی حکمی، «دکتر محمد محسن روستایی» را به عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت ورامین منصوب کرد.

دکتر علی اصغر پیوندی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی حکمی، «دکتر محمد محسن روستایی» را به عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت ورامین منصوب کرد.
دکتر پیوندی در این حکم خطاب به رئیس جدید مجتمع آموزش عالی سلامت ورامین بر توسعه آموزش عالی در حوزه سلامت تأکید و تربیت نیروی بومی و همچنین ارتقای سطح سلامت در منطقه ورامین را از مهمترین مأموریت های دکتر روستایی عنوان کرده است.
شایان ذکر است دکتر محمد محسن روستایی دانش آموخته دکترای تخصصی فیزیوتراپی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. حضور در دانشکده علوم توانبخشی به عنوان معاون آموزشی، سرپرست دایره امتحانات، چاپ مقالات پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی، چاپ کتاب و ثبت اختراع در حوزه دردهای مفاصل، خلاصه ای از سابقه فعالیت های اجرایی و علمی پژوهشی دکتر روستایی می باشد.
برای مشاهده حکم این انتصاب، تصویر زیر راببینید:
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اسلایدر خبری
  • کد خبر : 50131
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.