رقابت 34 نفر از کارکنان دانشگاه در دومین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاههای علوم پزشکی کشور
مدیر خدمات پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اعزام 34 نفر از بانوان ورزشکار دانشگاه برای رقابت در دومین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.
مدیر خدمات پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اعزام 34 نفر از بانوان ورزشکار دانشگاه برای رقابت در دومین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.
علی شهنازی مدیر خدمات پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درخصوص فعالیتهای صورت گرفته برای حضور پر قدرت بانوان ورزشکار در این دوره از رقابت ها گفت : پس از اعلام رسمی وزارت بهداشت مبنی بر برگزاری دومین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور، برنامه ریزیهای لازم در این خصوص انجام شد و ضمن دعوت از کلیه همکارانی که سابقه ورزشی دارند مسابقات انتخابی رشته های مورد نظر زیر نظر داوران برجسته برگزار و نفرات برتر انتخاب شدند.
وی در ادامه اظهار داشت : کاروان ورزشی دانشگاه با 34 ورزشکار، مربی و سرپرست در این دوره از رقابت ها حضور خواهند داشت.
مدیر خدمات پشتیبانی دانشگاه افزود : کاروان ورزشی دانشگاه با 5 تیم ورزشی والیبال، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی در این مسابقات حضور خواهد داشت.
علی شهنازی اذعان داشت : امسال جهت آماده سازی تیم های شرکت کننده در دومین المپیاد ورزشی از مربیان مطرح و صاحب نظر برای تمرینات استفاده و همچنین برای آمادگی بیشتر تیم ها مسابقات برون دانشگاهی در سطح تهران برگزار شده است.
وی افزود : از آنجائیکه مهمترین هدف از شرکت در چنین مسابقاتی ایجاد انگیزه بیشتر در بین همکاران و توسعه شعار سلامت روح و جسم در محیط کار و زندگی روزمره می باشد امیدواریم که بانوان ورزشکار در این دوره بتوانند برای دانشگاه افتخار کسب نمایند.
گفتنی است دومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ویژه بانوان، 29 مرداد لغایت 9 شهریور در خزر آباد ساری برگزار می گردد.