رقابت در طرح نیروی انسانی علوم آزمایشگاهی/ معرفی نفرات برتر پس از مصاحبه
آزمون طرح نیروی انسانی مربوط به رشته علوم آزمایشگاهی، روز دوشنبه 21 فروردین ماه در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
آزمون طرح نیروی انسانی مربوط به رشته علوم آزمایشگاهی، روز دوشنبه 21 فروردین ماه در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
در این آزمون تعداد 31 نفر از فارغ التحصیلان رشته مذکور شرکت کردند که با توجه به تعداد سهمیه محدود پس از برگزاری آزمون از نفرات برتر جهت مصاحبه دعوت می شود و پس از تعیین محل خدمت، متقاضی در سایت اداره طرح ثبت نام و صدور معرفی نامه از طریق نیروی انسانی دانشگاه انجام می شود.
لازم به ذکر است این آزمون در اول هر فصل برگزار می شود و فارغ التحصیلان رشته مذکور جهت گذراندن طرح باید در این آزمون شرکت کنند.