روز کارمند مبارک.../ دکتر آقاجانی: پیشبرد امور دانشگاه، نماد بی بدیل همدلی، تلاش و کار تیمی است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی پیامی فرا رسیدن چهارم شهریور ماه روزکارمند را به همه کارکنان و کارمندان دانشگاه تبریک گفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی پیامی فرا رسیدن چهارم شهریور ماه روزکارمند را به همه کارکنان و کارمندان دانشگاه تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متن پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بهانه با شکوهی برای تقدیر از کارکنان و کارمندان شریف است که جمعی از آنها در خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مسئولانه و خستگی ناپذیر برای نشاندن لبخند رضایت بر چهره دردمندان و بیماران دست به دست یکدیگر داده اند.
ارائه خدمات سلامت نیازمند تخصص های مختلف و همراهی ها و همگامی های جمع زیادی است که این مهم در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نماد بی بدیل از همدلی، تلاش، همگامی و کار تیمی برای رسیدن به هدفی واحد است که آن هم دستیابی به سلامت کامل برای هموطنان در جامعه است.
وقتی هدف والا و ارزشمند باشد، در این مسیر و در این فرآیند هر خدمت و هرگامی ارزشمند است و ما قدردان همه این تلاش ها در هر رسته و جایگاه و در هر نقطه ای از جغرافیای وسیع خدمت در پهنه استان تهران هستیم.
اگر چه قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان دانشگاه با امکانات و زمان محدود مقدور نخواهد بود، اما تلاش خود را همچون گذشته به کار خواهیم گرفت تا از هر فرصت و هر امکانی برای بالندگی و سرافرازی این اقشار تلاشگر استفاده کنیم.
بار دیگر ضمن تبریک روز کارمند به همه خانواده پر افتخار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تلاش های یکایک کارکنان قدردانی می کنم و برای شما همکاران عزیز، سلامتی، عزت و سربلندی را از خداوند منان خواستارم.
دکتر محمد آقاجانی
رئیس دانشگاه