اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/03/08 - 10:36
  • بازدید : 479
  • تعداد بازدید : 83
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ششمین دوره آزمون صلاحیت بالینی در دانشکده پزشکی برگزار شد

در ششمین دوره آزمون صلاحیت باینی که در دانشکده پزشکی برگزار شد، 84 نفر از کارورزان پزشکی واجد شرایط حضور داشته و در 15 ایستگاه شامل زنان، داخلی (سه ایستگاه)، جراحی (دو ایستگاه)، رادیولوژی، روانپزشکی، بیهوشی، پزشکی اجتماعی، عفونی و گوش و حلق و بینی و استراحت (سه ایستگاه) مورد سنجش قرار گرفتند.

در ششمین دوره آزمون صلاحیت باینی که در دانشکده پزشکی برگزار شد، 84 نفر از کارورزان پزشکی واجد شرایط حضور داشته و در 15 ایستگاه شامل زنان، داخلی (سه ایستگاه)، جراحی (دو ایستگاه)، رادیولوژی، روانپزشکی، بیهوشی، پزشکی اجتماعی، عفونی و گوش و حلق و بینی و استراحت (سه ایستگاه) مورد سنجش قرار گرفتند.
این آزمون با همکاری مرکز مهارت های بالینی، واحد آموزش دانشکده پزشکی، دفتر توسعه و کمیته ارزیابی دفتر توسعه دانشکده پزشکی و جمعی از اعضای هیات علمی برگزار شد. همچنین لازم به ذکر است که تعدادی از مسئولان دانشکده نیز جهت نظارت و پایش عملکرد در محل آزمون حضور داشتند.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 47045
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.