پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت روز استاد
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، فرا رسیدن 12 اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت مقام معلم و استاد را به ترویج دهندگان بینش، دانش و علم، به ویژه اعضای هیئت علمی این دانشگاه تبریک گفت.
1402/02/12 - 10:32