حضور بازرسی در دانشگاه صیانت آفرین است
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نشست پایان سال با مجموعه بازرسی دانشگاه گفت: حضور بازرسی در دانشگاه همواره باعث اطمینان بخشی است. بازرسی مفهوم صیانت را برای ما ایجاد می کند و حضور بازرسی صیانت آفرین است.
1401/12/15 - 15:13