تشکیل تیم های تحقیقاتی در دانشکده دندانپزشکی برای ارایه خدمت در دوران کرونا
رییس دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به تشکیل تیم های مطالعاتی و تحقیقاتی در دانشکده دندانپزشکی برای ارایه خدمت در دوران کرونا، گفت:از ابتدای شیوه کرونا به دنبال راهکارهایی بودیم که بتوانیم ضمن بررسی عملکرد سایر کشورها در حوزه دندانپزشکی، با وجود کرونا به ارایه خدمت بپردازیم.
1400/01/23 - 16:16
پیام تبریک دکتر زالی به مناسبت روز دندانپزشکی/ سایه کرونا چرخه ارایه خدمت در حوزه دندانپزشکی را متوقف نکرد
دکتر علیرضا زالی در پیامی فرا رسیدن روز دندانپزشکی را به همه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و متخصصان و همکاران دانشکده دندانپزشکی و تلاشگران عرصه بهداشت و سلامت دهان و دندان تبریک گفت و تلاش های آنان برای ارایه خدمت به هموطنان را در دوران شیوع کرونا شایسته تقدیر دانست.
1400/01/23 - 12:03