امضای تفاهم نامه مابین شهرداری منطقه 2 و انستیتو تغذیه/ منطقه 2 تهران، منطقه غذا و تغذیه سالم
انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور درراستای ترویج سبک زندگی سالم درمیان شهروندان و ارایه خدمات سلامت تغذیه و براساس لزوم همکاری و تعامل سازنده با سازمان های دولتی وخصوصی؛ تفاهم نامه همکاری با شهرداری منطقه 2 تهران امضا کرد.
1397/05/13 - 14:18