ضیافت افطاری بسیج دانشجویی در دانشکده پزشکی
همزمان با ایام پربرکت ماه رمضان، ضیافت افطاری بسیج دانشجویی با مساعدت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی، روز دوشنبه 22 خردادماه در دانشکده برگزار شد.
همزمان با ایام پربرکت ماه رمضان، ضیافت افطاری بسیج دانشجویی با مساعدت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی، روز دوشنبه 22 خردادماه در دانشکده برگزار شد.
این مراسم پرفیض با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید در ساعت30/17آغاز شد و شامل برنامه های متنوعی همچون پخش مستند خوان هشتم با موضوع ازدواج جوانان و نیز سخنرانی دکتر فکوری درخصوص معیارهای انتخاب همسر بود.
همچنین صندلی داغ و جلسه پرسش و پاسخ باحضور مهمان ویژه؛ دکتر نکوقدم استاد بیمارستان شهدای تجریش به همراه همسر و فرزندانشان و نیز باحضور زوج دانشجو مهدی محمدی و عاطفه ابراهیمی پاک برگزارشد. مراسم فوق با ادای نماز جماعت، صرف افطاری و پذیرایی به پایان رسید.