فعالان برپایی غرفه های سلامت باحضور معاون بهداشتی تقدیر شدند
مراسمی به منظور تقدیر از فعالان برپایی غرفه مراسم دومین سالگرد تحول سلامت دهان و دندان و غرفه بزرگداشت مقام خیرین و نیکوکاران حوزه سلامت باحضور معاون امور بهداشتی دانشگاه، معاونین فنی و اجرایی و جمعی از همکاران معاونت بهداشتی، روز شنبه 24 تیرماه برگزار شد.
مراسمی به منظور تقدیر از فعالان برپایی غرفه مراسم دومین سالگرد تحول سلامت دهان و دندان و غرفه بزرگداشت مقام خیرین و نیکوکاران حوزه سلامت باحضور معاون امور بهداشتی دانشگاه، معاونین فنی و اجرایی و جمعی از همکاران معاونت بهداشتی، روز شنبه 24 تیرماه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر شهنام عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در برپایی غرفه های مذکور، بر اهمیت انجام فعالیتها به صورت گروهی و با مشارکت گروههای فنی و پشتیبانی تاکید کرد.
سپس با اهدای لوح تقدیری از دکتر طاهری، دکتر ملک پور، دکتر باستانی، خوش بیان فر، احمدی زاده عزیزی، تمجیدی، صالحیان، اسم خانی، فتاحی، نوجوان محمدی، سعید بهشتی، صادقیان، محمدخانی و عبدالهی قدردانی شد.
گفتنی است مراسم دومین سالگرد تحول سلامت دهان و دندان در تاریخ 21 فروردین ماه سال جاری و همزمان با بزرگداشت روز دندانپزشکی و آیین پاسداشت مقام خیرین و نیکوکاران حوزه سلامت نیز شامگاه چهارشنبه 10 خردادماه سالجاری با حضور دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شده بود.