مراسم بزرگداشت روز جوان در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد
مراسم گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بمناسبت گرامیداشت میلاد سرو بوستان ایستادگی، زیباگل باغ حسین (ع) جوان رعنا و رشید امام حسین (ع) حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان مراسم جشنی با حضور دکتر قره باغیان ریاست دانشکده، دکتر رحمتی زاده معاون دانشجویی و فرهنگی، اساتید، پرسنل و دانشجویان دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.
این مراسم با شکوه توسط انجمن اسلامی دانشجویان با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

شایان ذکر است برنامه های متنوعی در این مراسم از قبیل پخش کلیپ انجمن اسلامی، نماهنگ های متنوع میلاد حضرت علی اکبر (ع)، مسابقه حضوری، اجرای تئاتر توسط دانشجویان دانشکده ، گفتگو با دانشجوی موفق و کارآفرین دانشکده دندانپزشکی و اهداء جوایز به برگزیدگان مسابقات مراسم های فرهنگی سال 1397 نیز در طول مراسم اجرا شد.

انتهای پیام/