مراسم جشن روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه بیمارستان امام حسین (ع)
همزمان با روز جهانی کار و کارگر، جشنی با حضور پرسنل بیمارستان امام حسین (ع)، سه شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزار شد و در طی آن از 4 نفر از کارگران بازنشسته و 32 تن از کارگران نمونه تجلیل و قدردانی شد.
همزمان با روز جهانی کار و کارگر، جشنی با حضور پرسنل بیمارستان امام حسین (ع)، سه شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزار شد و در طی آن از 4 نفر از کارگران بازنشسته و 32 تن از کارگران نمونه تجلیل و قدردانی شد.
اولین روز از ماه " می" هر سال در تقویم میلادی که در تقویم هجری شمسی معمولاً با روزهای 11 یا 12 اردیبهشت ماه مصادف می شود، روز جهانی کار و کارگر نام دارد.