اخبار

  • تاریخ انتشار : 1397/02/05 - 08:44
  • بازدید : 1000
  • تعداد بازدید : 91
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مراسم کوهپیمایی دانشگاهیان علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود

مراسم کوهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به مناسبت هفته سلامت، جمعه 7 اردیبهشت ماه از ابتدای مسیر کوهپیمایی دارآباد برگزار می شود.

مراسم کوهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به مناسبت هفته سلامت، جمعه 7 اردیبهشت ماه از ابتدای مسیر کوهپیمایی دارآباد برگزار می شود.

این مراسم با حضور اعضای هیئت رییسه، کارکنان و دانشجویان دانشگاه از 7 صبح جمعه 7 اردیبهشت ماه آغاز می شود.

همچنین در این مراسم که به مناسبت هفته سلامت با شعار "سلامت برای همه" برگزار می شود، به منظور آموزش و فرهنگسازی در زمینه ترویج سبک زندگی سالم و آگاه سازی مردم از عوامل موثر در بروز بیماری های غیر واگیر، پمفلت های آموزشی میان کوهنوردان و ورزشکاران توزیع خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اسلایدر خبری
  • کد خبر : 60937
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.