اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/02/19 - 10:46
  • بازدید : 504
  • تعداد بازدید : 75
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مراسم گرامیداشت روز ماما در بیمارستان سوم شعبان دماوند برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز ماما روز پنجشنبه 14اردیبهشت ماه باحضور دکتر مسلمی فرد رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند، کریم خانی مدیر و دکتر جعفری معاون درمان و باقرکاظمی مدیر پرستاری بیمارستان برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز ماما روز پنجشنبه 14اردیبهشت ماه باحضور دکتر مسلمی فرد رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند، کریم خانی مدیر و دکتر جعفری معاون درمان و باقرکاظمی مدیر پرستاری بیمارستان برگزار شد. 
در ابتدا دکتر مسلمی فرد ضمن تبریک این روز، مسئولیت اصلی زایمان طبیعی را بر عهده ماماها عنوان کرد و گفت: جامعه مامایی به عنوان یکی از اعضای خانواده پزشکی کشور به واسطه مهارت، دانش، ایثار، اخلاص و معنویات خویش که همواره نویدبخش حیات، نشاط و سلامت برای خانواده های ایرانی بوده و به ویژه با توفیقات چشمگیر و خدمات ارزنده درجهت تامین سلامت مادر و کودک مایه مباهات نظام سلامت به شمار می آیند. 
وی همچنین از تلاش های گروه مامایی بیمارستان در راستای افزایش آمار زایمان طبیعی و کاهش سزارین تشکر کرد. 
در پایان مراسم نیز از كاركنان مامایی بیمارستان با اهدای لوح و هدایایی تقدیربه عمل آمد. 
 
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 46099
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.