مراسم گرامیداشت سالگرد آزادسازی خرمشهر برگزار میشود
مراسم گرامیداشت سالگرد آزادسازی خرمشهر فردا دوشنبه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار میشود.
مراسم گرامیداشت سالگرد آزادسازی خرمشهر فردا دوشنبه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فردا دوشنبه به همت مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه مراسم گرامیداشت سالگرد آزادسازی خرمشهر با حضور دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه و جمعی از مسئولان برگزار میشود.

این مراسم از ساعت 14 تا 16 در تالار امام خمینی(ره) برگزار میشود.
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7703م.ر