اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/03/30 - 11:06
  • بازدید : 351
  • تعداد بازدید : 348
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مرحله عملی آزمون استخدامی رشته فوریت های پزشکی برگزار شد

معاونت درمان دانشگاه از برگزاری مرحله عملی آزمون استخدامی رشته های شغلی فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.

 

معاونت درمان دانشگاه از برگزاری مرحله عملی آزمون استخدامی رشته های شغلی فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی sbmuبه نقل از معاونت درمان، این آزمون عملی با همکاری مدیریت تربیت بدنی، بازرسی، حراست، نیروی انسانی و گزینش دانشگاه برگزار شد.

 

در این آزمون 43 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی رشته های کاردانی و کارشناسی فوریت های پزشکی دانشگاه در سه سطح آمادگی جسمانی، مهارت رانندگی و مصاحبه علمی مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

نیروهای مورد نیاز پس از بررسی نتایج آزمون مذکور با توجه به سهمیه پایگاه های اورژانس محدوده تحت پوشش دانشگاه جذب می شوند.

 

به گزارش معاونت درمان دانشگاه نتایج نهایی این آزمون پس از بررسی توسط مدیریت نیروی انسانی دانشگاه به پذیرفته شدگان ابلاغ می شود.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 105576
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.