اخبار

  • تاریخ انتشار : 1397/01/06 - 11:37
  • بازدید : 1121
  • تعداد بازدید : 64
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از روند ارائه خدمات مرکز درمانی شهدای تجریش بازدید کرد

دکتر علی شهرامی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در چهارمین روز از تعطیلات نوروزی از نحوه ارائه خدمات در مرکز شهدای تجریش بازدید کرد.

دکتر علی شهرامی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در چهارمین روز از تعطیلات نوروزی از نحوه ارائه خدمات در مرکز شهدای تجریش بازدید کرد.
وی با حضور در این مرکز ضمن بررسی حضور متخصصان و پزشکان مقیم بیمارستان از بخش های اورژانس، جراحی، بستری و همچنین بخش های ویژه بازدید کرد.
دکتر شهرامی ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته تا کنون، بر آمادگی کامل و تداوم این روحیه خدمتی تأکید کرد.
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 59869
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.