موافقت با ٥١ پرونده در کمیسیون ماده 20 اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه
در کمیسیون قانونی ماده 20 اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه با 51 پرونده موافقت صورت گرفت.
در کمیسیون قانونی ماده 20 اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با 51 پرونده موافقت صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان، کمیسیون قانونی ماده 20 اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه با حضور دکتر سعید کریمی معاون درمان دانشگاه، دکتر سیدمحمدرضا یثربی معاون اجرایی و رييس اداره امور آزمایشگاه ها وسایر اعضا یکشنبه هفتم آذرماه در معاونت درمان برگزار شد.

در این نشست 53پرونده مربوط به متقاضیان تأسیس، قبول مسئولیت فنی و افزایش بخش آزمایشگاه به مرکز درمانی مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.
در نشست مذکور پس از بحث و بررسی پرونده های مذکور توسط اعضای کمیسیون قانونی ماده 20 اداره امور آزمایشگاههای دانشگاه با 51 پرونده مطرح شده موافقت صورت گرفت.
براساس این گزارش پس از انعکاس نظرات اعضای کمیسیون در سامانه صدور پروانه ها برای 51 پرونده مذکور موافقت اصولی صادر می شود.
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7700 س.ع