نشست معارفه کارکنان جدیدالورود بیمارستان شهدای گمنام برگزار شد
جلسه معارفه پرستاران و کادر درمان جدیدالورود بیمارستان شهدای گمنام باحضور دکتر معززی رئیس بیمارستان، دکتر عظیمی مسئول اداره پرستاری معاونت درمان، روز چهارشنبه 25 مردادماه برگزار شد.
جلسه معارفه پرستاران و کادر درمان جدیدالورود بیمارستان شهدای گمنام باحضور دکتر معززی رئیس بیمارستان، دکتر عظیمی مسئول اداره پرستاری معاونت درمان، روز چهارشنبه 25 مردادماه برگزار شد.
در این جلسه که مسئول حراست،کارشناس پرستاری معاونت درمان و کلیه مدیران و مسئولین بیمارستان شهدای گمنام نیز حضور داشتند؛ پرستاران حاضر درجلسه با طرح سوالات خود از رئیس بیمارستان و مسئول پرستاری معاونت درمان، پاسخ های لازم را دریافت کردند.
دکتر سید مهدی معززی رئیس بیمارستان شهدای گمنام در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از تلاش بی وقفه و شبانه روزی کادر قدیمی بیمارستان که وظیفه سنگین عمران و نوسازی و تجهیز آن را به عهده داشتند، برخی از کارهای بزرگ و چشمگیر انجام شده در این مسیر را برای کارکنان جدید الورود بازگو کرد.
رئیس بیمارستان ضمن بیان تاریخچه مختصری از راه اندازی درمانگاه خیریه شهدای گمنام توسط آیت ا... وحیدی گلپایگانی و خدمات این درمانگاه به مردم منطقه افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از سال 91 تفاهم نامه ای را با هیات امنای درمانگاه منعقد کرد که طبق آن در یک دوره زمانی 99 ساله امکان بهره روی به عنوان بیمارستان به دانشگاه داده شد.
دکتر معززی تاکید کرد: درحین انجام عملیات بازسازی بیمارستان مقرر شد که بلوک زایمان و موارد مرتبط با آن نیز به مجموعه بیمارستان اضافه شود که بدین ترتیب این بیمارستان درخصوص زنان و زایمان به عنوان معین بیمارستان مهدیه و
درخصوص اورژانس و بخش های ویژه معین بیمارستان امام حسین (ع) در نظر گرفته شده است.
رئیس بیمارستان شهدای گمنام با بیان اینکه این بیمارستان باتوجه به جدید الافتتاح بودن ازلحاظ اعتباربخشی به عنوان بیمارستان درجه یک منظور شده است، از کلیه همکاران خواست که تمام تلاش خود را به کار گیرند که در سالهای آتی نیز درجه یک بودن بیمارستان شهدای گمنام همچنان استمرار یابد.
دکتر عظیمی مسئول اداره پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز ضمن بیان نقاط قوت بیمارستان شهدای گمنام اظهار داشت: بیمارستان شهدای گمنام با قرارگرفتن در منطقه ای پرتراکم در شهر تهران مستعد پذیرش انبوهی از مراجعین و بیماران است و پیش بینی ما این است که درآینده نزدیک این بیمارستان از پرازدحام ترین
بیمارستان های دانشگاه خواهد بود.
مسئول اداره پرستاری معاونت درمان ادامه داد: یکی از نقاط قوت این بیمارستان حضور دکتر معززی به عنوان رئیس بیمارستان وهمچنین وجود ایشان در معاونت درمان دانشگاه است که موجبات پیشبرد اهداف بیمارستان را تسهیل کرده است.
دکتر عظیمی از پرستاران وکادر درمان بیمارستان شهای گمنام خواست که علیرغم مشکلات و تنگناهای مالی در ارائه خدمات استاندارد درمانی به مراجعین و بیماران نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرند.
همچنین دربخش دیگری از مراسم مذکور، "فیروزه جعفررمجی"مدیر پرستاری بیمارستان شهدای گمنام نیزگزارش مختصری از امور انجام پذیرفته درحیطه پرستاری بیمارستان عنوان کرد.
گفتنی است بیمارستان شهدای گمنام با 120 تخت مصوب به عنوان تنها مرکز درمانی دولتی در منطقه جنوب شرق تهران می باشد که در حال حاضر آمادگی ارائه خدمات مختلف بهداشتی درمانی را به هموطنان و در قالب طرح تحول سلامت را دارد.