اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/04/12 - 18:21
  • بازدید : 1055
  • تعداد بازدید : 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نظارت نزدیک بر روند خدمت رسانی به بیماران در ماه مبارک رمضان

کارشناسان نظارت و بازرسی معاونت درمان از 6 خرداد ماه مصادف با اول ماه مبارک رمضان بازدیدهای سرزده خود را از بیمارستان های تابعه دانشگاه آغاز کردند.

کارشناسان نظارت و بازرسی معاونت درمان از 6 خرداد ماه مصادف با اول ماه مبارک رمضان بازدیدهای سرزده خود را از بیمارستان های تابعه دانشگاه آغاز کردند.
با آغاز ماه مبارک رمضان به منظور بررسی روند خدمت رسانی بیمارستان های تابعه دانشگاه به ویژه در زمان ساعات افطار و سحر تا پایان تعطیلات عید سعید فطر، 68 مورد بازدید نظارتی در قالب بازدیدهای عملکردی و بررسی وضعیت خدمت رسانی در بخش های اورژانس و ویژه بیمارستان ها توسط کارشناسان معاونت درمان انجام شد.
بازدیدهای مذکور که 38 مورد آن توسط کارشناسان مدیریت نظارت و اعتباربخشی و 30 مورد توسط کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی انجام شد، درقالب سه گروه کارشناسی به وضعیت حضور پزشکان متخصص مقیم، رضایتمندی بیماران از خدمات ارایه شده کلینیکی و پاراکلینیکی و نیز سایر بخش های بیمارستانی رسیدگی کردند. 
علاوه بر بازدید از کلیه بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه مستقر در شهر تهران؛ از بیمارستان های خصوصی نیکان، ولیعصر ناجا، بازرگانان، بعثت، ایرانشهر، قلب جماران، مردم، سیدالشهداء، صدر، رفیده، چمران، جواهری، نفت، فرمانیه، مهراد، شفای پردیس وپاسارگاد؛ نیز بازدیدهای عملکردی و نظارتی صورت گرفت.
گفتنی است در راستای نظارت بر عملکرد همکاران بیمارستان ها خصوصا در بخش اورژانس و نظارت نزدیک بر روند خدمت رسانی به بیماران، گفتگوی رودر رو با بیماران و شنیدن مشکلات آنان انجام شد.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 48343
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.