اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/03/24 - 15:52
  • بازدید : 824
  • تعداد بازدید : 772
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نقش سپاس بر تابلوی هنر دانش آموزان

امروز دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره و پویش سپاس از مدافعان سلامت با شعار هر دانش آموز یک سفیر سلامت که به همت وزارت آموزش و پرورش و همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، برگزار شد از پدیدآورندگان برترین آثار این جشنواره تقدیر شد.

امروز دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره و پویش سپاس از مدافعان سلامت با شعار هر دانش آموز یک سفیر سلامت که به همت وزارت آموزش و پرورش و همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، برگزار شد از پدیدآورندگان برترین آثار این جشنواره تقدیر شد؛ در این گزارش تصویری می توانید تعدادی از این آثار را که دانش آموزان با محوریت سپاس از قهرمانان سلامت خلق کردند مشاهده کنید.


 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این گزارش تصویری می توانید تعدادی از این آثار را که دانش آموزان با محوریت سپاس از قهرمانان سلامت خلق کردند مشاهده کنید.

 

 

 

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار دانشگاه,اسلایدر خبری,اخبار کرونا
  • کد خبر : 105443
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.