اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/03/19 - 12:00
  • بازدید : 1617
  • تعداد بازدید : 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وزیر اطلاعات و نمایندگان مجلس بر بالین مجروحان حادثه تروریستی/ تداوم خدمات درمانی در بیمارستان طرفه

صبح پنجشنبه 18 خردادماه سید محمود علوی وزیر اطلاعات و همچنین جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان طرفه از مجروحان حادثه تروریستی عیادت کردند.

صبح پنجشنبه 18 خردادماه سید محمود علوی وزیر اطلاعات و همچنین جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان طرفه از مجروحان حادثه تروریستی عیادت کردند.
علوی با حضور در بخش های مختلف بیمارستان طرفه از بیماران بستری در این بخش ها عیادت کرد و ضمن گفتگو با مسئولان بیمارستان در جریان روند رسیدگی به آنها قرار گرفت.
وی همچنین طی گفتگویی با رسانه ها، ضمن محکوم کردن این اقدام کور تروریستی بر تلاش دستگاه امنیتی تا شناسایی ریشه های اصلی این اقدام تأکید کرد.
در ادامه حضور مسئولین در بیمارستان طرفه و عیادت از مجروحان، دكتر پزشكيان، دكتر دهقان، دكتر بروجردي، دكتر نوبخت، دكتر خالقي، دكتر ميرزاده و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از مجروحان عیادت کردند.
نمانیدگان مجلس ضمن دلداری به مجروحان، از روندهای درمانی و ارائه خدمات اطلاع پیدا کردند.
شایان ذکر است بیمارستان های طرفه و امام حسین از اولین لحظات وقوع حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی، با آمادگی کامل ضمن پذیرش بیماران، خدمات لازم درمانی و جراحی های تخصصی را در دستور کار قرار دادند. هم اکنون وضعیت حیاتی بیماران بستری رضایت بخش و حال عمومی آنها مساعد است.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اسلایدر خبری
  • کد خبر : 47435
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.