پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری استان تهران آغاز شد
پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری امروز جمعه ٢١ تیرماه همزمان در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح آغاز شد.
پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری امروز جمعه ٢١ تیرماه همزمان در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،دكتر عظيمى مدير پرستارى دانشگاه علوم پزشكى شهيد بهشتى و دبير ستاد انتخابات پنجمين دوره نظام پرستارى استان تهران در گفتگو با خبرنگار روابط عمومى دانشگاه علوم پزشكى شهيد بهشتى گفت:به استناد ماده ۲۵ قانون تشکیل سازمان نظام پرستاری و ماده ۱۴ آئین نامه اجرایی، انتخابات نظام پرستاری امروز جمعه ۲۱ تیرماه با حضور ۱۲۵ نامزد در استان تهران در حال برگزاري است.
دکتر عظیمی افزود: ١٣ صندوق ثابت اخذ راى در ١٣ بيمارستان شهداى تجريش ، امام حسين، شهيد مدرس لقمان، خاتم، فياض بخش، بعثت، بقيه الله شريعتى، امام خمينى، سينا،حضرت رسول و ميلاد مستقر شده است.
به گفته دبير ستاد انتخابات پنجمين دوره نظام پرستارى ١٢ صندوق سيار نيز علاوه بر ١٣ صندوق ثابت دو شيفت صبح و عصر در ٩ الى ١٣ مركز درمانى مستقر خواهند شد.
وی توصیه کرد که همه پرستاران باید کارت شناسایی و نظام پزشكى خود را جهت رای دادن به همراه داشته باشند و این یک الزام است.

دكتر عظيمى تصريح كرد: امیدواریم بتوانیم انتخاباتی با حضور حداکثری اعضا را شاهد باشیم چون پرستاران از ارکان اصلی نظام سلامت هستند
انتهای پیام/