اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/08/23 - 13:09
  • بازدید : 1409
  • تعداد بازدید : 1357
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی اتاق عمل

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در پیامی فرا رسیدن 23 آبان ماه را که به عنوان روز جهانی اتاق عمل نامگذاری شده است، به همه اساتید، دانشجویان، کارشناسان و تکنسین های اتاق عمل دانشگاه تبریک گفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در پیامی فرا رسیدن 23 آبان ماه را که به عنوان روز جهانی اتاق عمل نامگذاری شده است، به همه اساتید، دانشجویان، کارشناسان و تکنسین های اتاق عمل دانشگاه تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متن پیام دکتر علیرضا زالی به شرح زیر است:


"نامگذاری 23 آبان ماه (14 نوامبر) به عنوان روز جهانی اتاق عمل، بیانگر اهمیت نقش کارشناسان و تکنسین های اتاق عمل در فرایند درمان و نجات جان انسان هاست.
بخش چشمگیری از توفیقات علم پزشکی، مرهون علم، دانش و تلاش همکاران اتاق عمل است که  نقش بسیار اثرگذاری در حساس ترین لحظات جراحی در کنار جراحان ایفا می کنند.
همکاران این حوزه همچون سایر اعضای خانواده نظام سلامت، در دوران شیوع کرونا نیز با وظیفه شناسی و نوع دوستی خوش درخشیدند و با خالی نکردن سنگر خدمت، برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات خود ثبت کردند.
فرا رسیدن این روز را برای قدردانی از تلاش های همکاران این عرصه به ویژه تکنسین ها، کارشناسان و اساتید و دانشجویان اتاق عمل مغتنم می شماریم و از خداوند منان برای آنان توفیق روز افزون خواستاریم.
دکتر علیرضا زالی
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی"


انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7703م.ر

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اسلایدر خبری
  • کد خبر : 110022
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.