پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن روز پرستار
دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س)، فرا رسیدن روز پرستار را به همه پرستاران به ویژه پرستاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت.
دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س)، فرا رسیدن روز پرستار را به همه پرستاران به ویژه پرستاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متن این پیام به شرح زیر است:

"فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار فرصت مغتنمی است برای قدردانی از شما پرستاران نوع دوست و پرتلاش که تراوش زندگی از دست هایتان می ریزد و آهنگ قدم هایتان، امید را به رگ حیات جاری می سازد.
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همواره قدردان شما پرستارانی است که در سختترین روزهای این سرزمین و در مسیر پرفراز و نشیب صیانت از سلامت، لحظهای از خدمت به همنوعان دریغ نکردید و بی شک تلاشهایتان در این مسیر چون چراغی فراروی زندگی و آینده شما خواهد بود.
ضمن قدردانی از تلاشهای بیدریغ شما پرستار سختکوش، آرزومندیم با استعانت به درگاه خداوند و همت والای خود، همواره سرافراز و بهروز باشید و دعای همه دردمندان بدرقه راهتان باشد.
دکتر علیرضا زالی
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی"
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7703م.ر