پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت روز پزشک
معاون درمان دانشگاه در پیامی «روز پزشک» را به کادر پزشکی کشور به ویژه پزشکان سختکوش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت.
معاون درمان دانشگاه در پیامی «روز پزشک» را به کادر پزشکی کشور به ویژه پزشکان سختکوش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان، دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در پیامی «روز پزشک» را به کادر پزشکی کشور به ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
فرا رسیدن زادروز حکیم نامدار ایرانی ابوعلی سینا و روز پزشک را به تمامی همکارانم در سراسر کشور و همچنین پزشکان تلاشگر و پر افتخار خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تبریک می گویم.
پزشک، منظومه ای درخشان از علم، اخلاق و مسئولیت است که با این توشه قدم در مسیر خدمت می گذارد و این سلاح قدرتش در مواجهه با درد دردمندان و مقابله با ناملایمات است.
افتخار خدمت به مردم، انگیزه وصف ناپذیری است و شما سپیدجامگان این روزها در صف مقدم مبارزه با کرونا با ایمان به خدا، در مقابل تمام کمبودها و کاستیها صبر پیشه کردهاید و با وجود تمامی ناملایمات، تلاش خود را برای کاهش درد و رنج از تن رنجور بیماران و بازگشت نعمت سلامتی به آنان انجام می دهید.
بار دیگر تلاش های صادقانه، مستمر و شبانه روزی کادر پزشکی فعال در حوزه درمان و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی را ارج می نهم؛ سلامتی، عزت و توفیق روز افزون شما عزیزان را از خداوند منان خواستارم.
دکتر سیدهادی میر هاشمی
معاون درمان دانشگاه
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7700 س ع