اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/01/11 - 20:02
  • بازدید : 320
  • تعداد بازدید : 319
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیام تسلیت دکتر زالی در پی درگذشت مهسا اکبری دانشجوی دانشکده دندانپزشکی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی درگذشت مهسا اکبری دانشجوی ورودی مهر 95 دانشکده دندانپزشکی دانشگاه را تسلیت گفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی درگذشت مهسا اکبری دانشجوی ورودی مهر 95 دانشکده دندانپزشکی دانشگاه را تسلیت گفت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پیام تسلیت دکتر علیرضا زالی به شرح زیر است:

 

«  انا لله و انا الیه راجعون

شنیدن خبر اندوهبار درگذشت دانشجوی کوشای دانشگاه، سرکار خانم مهسا اکبری باعث تاسف و تاثر فراوان شد.

این جانب ضمن عرض تسلیت به دانشجویان و اساتید دانشکده دندانپزشکی، از خداوند منان برای روح آن مرحوم آمرزش و مغفرت و برای خانواده محترم وی صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

دکتر علیرضا زالی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی»

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7703م.ر

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اخبار تسلیت
  • کد خبر : 103221
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.