پیام تسلیت دکتر زالی در پی درگذشت یکی از همکاران دانشکده توانبخشی
رییس دانشگاه با صدور پیامی درگذشت شادروان علی آئینه ورزانی یکی از همکاران تلاشگر و خدوم دانشکده توانبخشی را تسلیت گفت.
رییس دانشگاه با صدور پیامی درگذشت شادروان علی آئینه ورزانی یکی از همکاران تلاشگر و خدوم دانشکده توانبخشی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، دکتر زالی رییس دانشگاه در این پیام ضایعه درگذشت علی آئینه ورزانی مسئول تاسیسات دانشکده توانبخشی را پس از سالها مبارزه با بیماری سرطان تسلیت گفت .

در این پیام آمده است:
" انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت مرحوم علی آئینه ورزانی همکار تلاشگر و خدوم دانشکده توانبخشی موجب تاثر و تالم فراوان اینجانب و همکاران دانشگاه شد.
ضمن عرض تسلیت به خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دوستان و همکاران این مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای خانواده محترم وی اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارم.
دکتر علیرضا زالی
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی "
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شادروان آئینه ورزانی در طول 16 سال خدمت صادقانه خود در دانشکده توانبخشی همواره به حُسن خُلق و رفتار در میان همکارانش شهره بود و با صبوری و شکیبایی نهایت تلاش خویش را در راستای انجام وظایف به کار می بست و کارنامه درخشانی از سلوک انسانی و آیین مهربانی از خود به یادگار گذاشت.
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7700 س.ع