پیام تسلیت دکتر علیرضا زالی در پی در گذشت خواهر دکتر پیرویان
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با صدور پیامی درگذشت خواهر دکتر فرزاد پیرویان استاد دانشکده داروسازی دانشگاه در اثر کرونا را تسلیت گفت.
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با صدور پیامی درگذشت خواهر دکتر فرزاد پیرویان استاد دانشکده داروسازی دانشگاه در اثر کرونا را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی در این پیام درگذشت شهید مدافع سلامت دکتر فرح پیرویان کازرونی فوق تخصص قلب کودکان، خواهر گرامی دکتر فرزاد پیرویان را تسلیت گفت .

در این پیام آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون
برادر گرامی جناب آقای دکتر فرزاد پیرویان
استاد محترم دانشکده داروسازی
شنیدن خبر تاسف بار شهادت خواهر گرامی جنابعالی سرکار خانم دکتر فرح پیرویان دراثر ابتلا به کرونا موجب تأثر وتالم اینجانب و جامعه پزشکی کشور شد.
ضمن ابراز همدردی با حضرتعالی و خانواده محترمتان، شهادت این مدافع سلامت را که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و خدمت رسانی به بیماران به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست را تسلیت عرض نموده و برای آن شهیده بزرگوار علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
دکترعلیرضا زالی
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران "
انتهای پیام/
کد خبرنگار: 7700 س.ع