اخبار

  • تاریخ انتشار : 1398/04/02 - 18:45
  • بازدید : 1251
  • تعداد بازدید : 85
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیام تسلیت رئیس دانشگاه به مناسبت درگذشت مادر گرامی دکتر محمد اسماعیل اکبری

دکتر محمد آقاجانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی درگذشت مادر گرامی دکتر محمد اسماعیل اکبری را تسلیت گفت.

دکتر محمد آقاجانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی درگذشت مادر گرامی دکتر محمد اسماعیل اکبری را تسلیت گفت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در این پیام آمده است:

«دکتر محمد اسماعیل اکبری، با نهایت تاسف و تاثر، درگذشت مادر گرامی تان را تسلیت می گویم و از ایزد منان برای آن مرحوم علو درجات و رحمت و برای شما و بازماندگان صبر و بردباری مسئلت می کنم.»

 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 79750
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.