پیام تسلیت رییس دانشگاه به مناسبت درگذشت رزیدنت زنان و زایمان بیمارستان طالقانی
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی درگذشت شادروان دکتر منیره فروغی دستیار سال دوم گروه زنان و زایمان بیمارستان طالقانی را تسلیت گفت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی درگذشت شادروان دکتر منیره فروغی دستیار سال دوم گروه زنان و زایمان بیمارستان طالقانی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در این پیام درگذشت ناگهانی دکتر منیره فروغی رزیدنت سال دوم زنان وزایمان بیمارستان طالقانی را به خانواده محترم وی و دانشگاهیان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:
"انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت ناگهانی دکتر منیره فروغی رزیدنت سال دوم زنان و زایمان دانشگاه موجب تاثر و تالم اینجانب و خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی شد، این ضایعه اندوهبار را به خانواده داغدار ایشان، جامعه دانشگاهی، دستیاران و همکاران آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم.
ضمن تسلیت این ضایعه تاسف بار و ابراز همدردی با خانواده معزز ایشان از خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم .
دکتر علیرضا زالی
رییس دانشگاه ”
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی دکتر منیره فروغی دستیار سال دوم زنان و زایمان دانشگاه از ابتدای مهرماه در بیمارستان طالقانی به ارایه خدمت مشغول بوده است و در دو هفته اخیر دوران نقاهت بیماری کرونا را می گذرانده است.
انتهای پیام/
کدخبرنگار:7700 س .ع