پیام تسلیت رییس دانشگاه در پی درگذشت دکتر مهدی پازوکی
دکتر زالی در پیامی درگذشت دکتر مهدی پازوکی پزشک شبکه بهداشت و درمان قرچک را تسلیت گفت.
دکتر زالی در پیامی درگذشت دکتر مهدی پازوکی پزشک شبکه بهداشت و درمان قرچک را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در پیامی درگذشت دکتر مهدی پازوکی پزشک شبکه بهداشت و درمان قرچک را که اخیرا به علت ابتلا به سرطان درگذشت، تسلیت گفت.

متن پیام رییس دانشگاه به شرح زیر است:
" انا لله و انا الیه راجعون
شنیدن خبر تاسف بار درگذشت دکتر مهدی پازوکی پزشک خدوم و مجاهد دانشگاه موجب تاثر فراوان شد.
بدون شک خدمات صادقانه ایشان به نظام سلامت و تلاش های خالصانه وی در راه حفظ سلامت همنوعان از یادها نخواهد رفت و نزد پرودگار نیز بدون اجر باقی نخواهد ماند.
بار دیگر ضمن عرض تسلیت، از خداوند منان برای وی طلب آمرزش کرده و برای خانواده و نزدیکان ایشان صبر جمیل خواستارم.
دکتر علیرضا زالی
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی"
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7703م.ر