اخبار

  • تاریخ انتشار : 1399/12/23 - 13:55
  • بازدید : 548
  • تعداد بازدید : 513
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیام تسلیت رییس دانشگاه در پی درگذشت دکتر مهدی پازوکی

دکتر زالی در پیامی درگذشت دکتر مهدی پازوکی پزشک شبکه بهداشت و درمان قرچک را تسلیت گفت.

دکتر زالی در پیامی درگذشت دکتر مهدی پازوکی پزشک شبکه بهداشت و درمان قرچک را تسلیت گفت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در پیامی درگذشت دکتر مهدی پازوکی پزشک شبکه بهداشت و درمان قرچک را که اخیرا به علت ابتلا به سرطان درگذشت، تسلیت گفت.

 

متن پیام رییس دانشگاه به شرح زیر است:

" انا لله و انا الیه راجعون

شنیدن خبر تاسف بار درگذشت دکتر مهدی پازوکی پزشک خدوم و مجاهد دانشگاه موجب تاثر فراوان شد.

بدون شک خدمات صادقانه ایشان به نظام سلامت و تلاش های خالصانه وی در راه حفظ سلامت همنوعان از یادها نخواهد رفت و نزد پرودگار نیز بدون اجر باقی نخواهد ماند.

بار دیگر ضمن عرض تسلیت، از خداوند منان برای وی طلب آمرزش کرده و برای خانواده و نزدیکان ایشان صبر جمیل خواستارم.

دکتر علیرضا زالی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی"

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7703م.ر


 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اخبار تسلیت
  • کد خبر : 102841
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.