اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/05/09 - 11:55
  • بازدید : 155
  • تعداد بازدید : 155
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیام تسلیت رییس دانشگاه در پی درگذشت پرسنل دفتر پرستاری بیمارستان لقمان حکیم

دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در پیامی درگذشت مرحومه صفری درجزی پرسنل دفتر پرستاری بیمارستان لقمان حکیم را تسلیت گفت.


دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در پیامی درگذشت مرحومه صفری درجزی پرسنل دفتر پرستاری بیمارستان لقمان حکیم را تسلیت گفت.




به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی در پیامی درگذشت همکار بخش دفترپرستاری بیمارستان لفمان حکیم سرکارخانم صفری درجزی که بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت، به جامعه دانشگاهی و پرستاری، خانواده و همکاران آن مرحومه تسلیت گفت.
 


در متن این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

 درگذشت نابهنگام سرکار خانم  صفری درجزی، همکار محترم، دلسوز ، متعهد و سخت کوش  بخش دفترپرستاری بیمارستان لقمان حکیم موجب تاثر و تالم فراوان گردید اینجانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، خانواده محترم ایشان و کلیه همکاران از خداوند بزرگ برای آن مرحومه آرامش و برای همه بازماندگان صبر و بردباری خواستارم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 106755
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.