پیام تسلیت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه درپي درگذشت دانشجوی دندانپزشکی
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در پیامی درگذشت مهسا اکبری دانشجوی ورودی مهر ۹۵دانشکده دندانپزشکی را تسلیت گفت.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در پیامی درگذشت مهسا اکبری دانشجوی ورودی مهر ۹۵دانشکده دندانپزشکی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ،متن پیام به این شرح است:

درگذشت دانشجوی دانشکده دندانپزشکی شادروان مهسا اکبری را به خانواده وی، دوستان، همکاران و بازماندگان تسلیت می گویم، از خداوند رحمان و رحیم مسئلت میکنم روح مطهر آن عزیز را با اولیای کرامش محشور فرماید و به همه بازماندگان صبر و اجر و جبران الهی عطا فرماید.
علی محمد فرهاد زاده شوشتری
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7700 س.ع