اخبار

  • تاریخ انتشار : 1397/05/10 - 13:48
  • بازدید : 541
  • تعداد بازدید : 113
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کمیسیون قانونی ماده 20 اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه تشکیل شد

کمیسیون قانونی ماده 20 اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه با حضور دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه روز یکشنبه 7 مردادماه تشکیل جلسه داد.

کمیسیون قانونی ماده 20 اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه با حضور دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه روز یکشنبه 7 مردادماه تشکیل جلسه داد.

در این کمیسیون که با حضور دکتر سید محمد رضا یثربی رييس اداره امور آزمايشگاه ها و اکثریت اعضای کمیسیون  برگزار شد،  26 پرونده مطرح شد و مورد بحث و بررسی توسط اعضا قرار گرفت.
در نهایت با تمامی پرونده های مطرح شده موافقت به عمل آمد که پس از انعکاس نظرات اعضای کمیسیون در سامانه صدور پروانه ها؛ موافقت اصولی کلیه پرونده هاي مذکور صادر می شود.

گفتنی است در این کمیسیون که به صورت ماهانه در معاونت درمان دانشگاه تشکیل می شود، پرونده های متقاضیان تأسیس، قبول مسوولیت فنی و افزایش بخش آزمایشگاه به مرکز درمانی مورد بررسی قرار می گیرد.
 
 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 65292
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.