گامهای محکمی که با هم برداشتیم/ نگاهی به مهمترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
در تقویم ملی، دوم تا نهم شهریور ماه با عنوان هفته دولت نام گذاری شده است و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز درکنار ماموریت های آموزشی خود و تربیت نیروهای متخصص حوزه سلامت، با به کارگیری ظرفیت های خود در زمینه های مختلفی همچون آموزش، پژوهش و درمان برای خدمت رسانی و رفع نیازهای جامعه گام های محکمی برداشته است.
در تقویم ملی، دوم تا نهم شهریور ماه با عنوان هفته دولت نام گذاری شده است و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز درکنار ماموریت های آموزشی خود و تربیت نیروهای متخصص حوزه سلامت، با به کارگیری ظرفیت های خود در زمینه های مختلفی همچون پژوهش و درمان برای خدمت رسانی و رفع نیازهای جامعه گام های محکمی برداشته است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از عمده اقدامات دانشگاه می توان به ثبت بیش از 65 میلیون خدمت درمانی در سامانه سیب دانشگاه و ارائه خدمت به بیش از یک میلیون و 300 هزار مراجعه کننده به مراکز درمانی دانشگاه اشاره کرد.
همچنین افتتاح بیمارستان شهید ستاری قرچک، پیشرفت در ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش از 35 درصد به 72 درصد، اجرای نهضت بهره وری از طریق طراحی سامانه هوشمند مدیریت بیمارستانی، راه اندازی سامانه هوشمند مدیریت دارویی و لوازم پزشکی از دیگر دستاوردهایی است که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از سال گذشته تا کنون در کارنامه خود ثبت کرده است.
طراحی سند تمایز دانشگاه، جذب 300 نفر از نخبگان به عنوان هیئت علمی، اجرای سند تحول و نوآوری در برنامه آموزش پزشکی، راه اندازی مرکز امور هیئت علمی، ایجاد دانشکده بهداشت و ایمنی از طریق ادغام دو دانشکده بهداشت و دانشکده ایمنی سلامت و محیط زیست، راه اندازی 59 انجمن علمی دانشجویی تشکل و کانون فرهنگی، توسعه ماموریت های دانشکده آموزش پزشکی از طریق ایجاد دانشکده مدیریت و آموزش پزشکی و رشد کمی 36 و نیم درصدی و رشد کیفی 49 درصدی در تولید مقالات علمی از دیگر اقدامات مهم و تاثیرگذاری است که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شده است.
با کلیک بر روی تصویر زیر می توانید در یک نگاه مهمترین اقدامات و رویدادهای دانشگاه را در طول یکسال اخیر مشاهده کنید:
انتهای پیام/
