گرامیداشت روز داروساز درمرکز پزشکی امام حسین (ع)
به مناسبت سالروز تولد زکریای رازی و روز داروساز، تیم مدیریتی مرکز، معاونت آموزشی، معاونت درمان، مدیر دفتر پرستاری، روابط عمومی و هتلینگ مرکز پزشکی امام حسین(ع) روز یکشنبه پنجم شهریورماه جهت تقدیر از پزشکان داروساز درواحد نظارت دارویی حضور یافتند.
به مناسبت سالروز تولد زکریای رازی و روز داروساز، تیم مدیریتی مرکز، معاونت آموزشی، معاونت درمان، مدیر دفتر پرستاری، روابط عمومی و هتلینگ مرکز پزشکی امام حسین(ع) روز یکشنبه پنجم شهریورماه جهت تقدیر از پزشکان داروساز درواحد نظارت دارویی حضور یافتند.
در این مراسم دکتر حقیقی معاون آموزشی مرکز با تبریک مناسبت روز داروساز و سالروز زکریای رازی، از سختی ها و مشکلات راه برای تهیه دارو برای بیماران یاد کرد و از این قشر زحمتکش جامعه پزشکی تشکر و قدردانی نمود. در ادامه سمیعی مدیر پرستاری مرکز نیز از تلاش شبانه روزی همکاران داروساز برای حل مشکلات دارویی بیماران تقدیر و تشکر کرد.
همچنین مهدوی مسئول نظارت دارویی مرکز نیز در بخش دیگری از این نشست با بیان برخی از سختی ها و مشکلات راه برای تهیه دارو و تامین نیازهای بیماران، بر تلاش شبانه روزی این تیم پزشکی برای بهترشدن وضعیت دارویی مرکز تاکید کرد.