اخبار

  • تاریخ انتشار : 1398/04/30 - 12:56
  • بازدید : 809
  • تعداد بازدید : 85
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

گسترش همکاری های مركز تحقيقات پيشگيري و كنترل دخانيات دانشگاه و دانشگاه تهران / دانشگاه تهران،دانشگاه بدون دخانيات مي شود

دکتر حیدری رئیس مركز تحقيقات پيشگيري و كنترل دخانيات دانشگاه در نشستی با نمایندگان معاونت دانشجویی و مرکز مشاوره دانشگاه تهران دیدار و گفتگو کرد.

دکتر حیدری رئیس مركز تحقيقات پيشگيري و كنترل دخانيات دانشگاه در نشستی با نمایندگان معاونت دانشجویی و مرکز مشاوره دانشگاه تهران  دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان مسیح دانشوری، این نشست به منظور ترویج فرهنگ دانشگاه بدون دخانیات و ارتقاي سطح آگاهي افراد درخصوص اهميت كنترل دخانيات به ویژه در دانشگاهها برگزار شد.

در این نشست نمایندگان دانشگاه تهران و دکتر غلامرضا حیدری در خصوص اجرای طرح دانشگاه بدون دخانیات و توسعه خدمات پیشگیرانه آموزشی و درمانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر حیدری در جلسه مذکور به بیان توضیحاتی در خصوص هدف برنامه، ترکیب اعضای شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی دانشگاه بدون دخانیات تهران و شیوه نامه اجرایی خط مشی برنامه مذکور پرداخت.

در خاتمه نشست مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات آمادگی خود را برای آموزش و نظارت بر اجرای این برنامه اعلام کرد و مقرر شد در جلسه بعدی هماهنگی های لازم در راستای برگزاری دوره آموزشی برای دانشگاه تهران انجام پذیرد.

انتهای پیام/

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 80827
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.