یک سال از آسمانی شدن استاد پیروی گذشت
در یک سال گذشته، چهره های برجسته زیادی برای نجات جان هموطنان از میان ما پرکشیدند و تمام هستی و حیاتشان را در راه سلامت در طبق اخلاص گذاشتند، افرادی که از سرمایه های با ارزش این مرز و بوم بودند و هر نفسشان و هر قدمشان، تلاشی بود برای حفظ جان یک انسان از گزند ویروس کرونا.
در یک سال گذشته، چهره های برجسته زیادی برای نجات جان هموطنان از میان ما پرکشیدند و تمام هستی و حیاتشان را در راه سلامت در طبق اخلاص گذاشتند، افرادی که از سرمایه های با ارزش این مرز و بوم بودند و هر نفسشان و هر قدمشان، تلاشی بود برای حفظ جان یک انسان از گزند ویروس کرونا.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امروز بیستم اسفندماه، نخستین سالگرد شهادت دکتر حبیب الله پیروی استاد پیشکسوت و فرهیخته دانشگاه بر اثر ابتلا به بیماری کروناست.

استاد پیروی نیز از جمله پزشکان خدوم و مجاهدی بود که هرگز از تلاش در راه تعلیم و تربیت دانش آموختگانی عالم و متعهد دست برنداشت و همواره در مسیر شکست مرزهای علمی پیشگام و پیشرو بود.
خدمات صادقانه و ارزنده این استاد ارجمند در مناصب و جایگاههای مختلف علمی و اجرایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و کشور برکسی پوشیده نیست و یاد وی که شخصیتی مومن، مردمی، متعهد، مخلص، کوشا، متفکر بود همواره در خاطره ها ماندگارخواهد ماند.
از جمله مهمترین سوابق علمی و اجرایی این استاد برجسته در زمان حیات می توان به ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مدت 8 سال ، ریاست مرکز تحقیقات نانوتکنولوژی و مهندسی، ریاست و عضویت در هیئت مؤسس مرکز تحقیقات نانوتکنولوژی پزشکی و مهندسی بافت، عضویت در شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ریاست اتاق عمل های بیمارستان آیت الله طالقانی، عضویت در کمیسیون تدوین برنامه ریزی آموزشی شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت، مدیریت گروه جراحی عمومی دانشکده پزشکی، عضویت در هیئت ممتحنه دانشنامه تخصصی ( بورد ) رشته جراحی عمومی اشاره کرد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای سلامت، آرزومند است با قطع زنجیره انتقال کرونا روزهای روشنی در انتظار مردم شریف ایران و خانواده نظام سلامت کشور باشد.
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7703م.ر