به بهانه روز جهانی غذا/اجرای برنامه بهبود تغذیه با هدف برقراری امنیت غذایی توسط مراکز تابعه دانشگاه
رییس گروه تغذیه و امور دارویی معاونت بهداشتی دانشگاه با اشاره به اجرای برنامه بهبود تغذیه با هدف برقراری امنیت غذایی به تبیین اقدامات و فعالیتهایی پرداخت که در این راستا توسط مراکز بهداشتی تابعه دانشگاه انجام می شود.
1401/07/24 - 09:15
از ذوق قبولی در یک دانشگاه پیشتاز تا شوق خدمت به عنوان عضوی از خانواده سلامت
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، این روزها میزبان نودانشجویانی است که با هدف و انگیزه پیوستن به خانواده سلامت، سالها تلاش کردهاند و اکنون با آغاز فصل جدیدی از زندگی، مسیری سخت تر و در عین حال شیرینتری را در پیش گرفتهاند.
1401/07/17 - 13:15