مسوولان دانشگاه از بیماران بستری در بیمارستان طالقانی عیادت کردند
دکتر معززی معاون فنی معاونت درمان، دکتر قاسمی مدیر بیمارستان طالقانی، دکتر داوری معاون درمان مرکز و جمعی از مسوولان، 10 خردادماه مصادف با پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، باحضور در بخش های مختلف بیمارستان طالقانی از بیماران بستری عیادت کردند و در جریان روند ارایه خدمات درمانی به بیماران قرار گرفتند.
1396/03/13 - 18:09
کارکنان معاونت بهداشتی ازنظرخطرسنجی سکته های قلبی و مغزی ارزیابی شدند
در راستای اجرای بسته نوین خدمات بیماری های غیرواگیر در سطح دانشگاه و لزوم تعیین عوامل خطر بیماری های غیرواگیر در کارکنان، معاونت امور بهداشتی دانشگاه اقدام به خطرسنجی سکته های قلبی و مغزی و تعیین عوامل خطر بیماریهای غیرواگیر در سطح کارکنان ستاد معاونت بهداشتی کرد.
1396/03/13 - 16:41
دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي آماده ارایه خدمات در سالگرد ارتحال امام خميني (ره)
دکتر امیر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آستانه برگزاري مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) از آمادگی تمام مراکز درمانی و تیم های عملیات امدادی دانشگاه به مناسبت این روز خبر داد.
1396/03/13 - 15:23
دختران بسکتبالیست دانشگاه قهرمان شدند/تکرار شعار«تیم علوم پزشکی، فقط شهید بهشتی»
مسابقات ورزشی بسکتبال سه نفره در منطقه 10 وزارت بهداشت به میزبانی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، روز جمعه پنجم خرداد ماه برگزار شد و در این مسابقات که با شرکت دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران و علوم بهزیستی و توانبخشی انجام شد؛ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مقام قهرمانی را کسب کرد.
1396/03/13 - 12:39
«Ground Round» آزمایشگاهی، مبنایی برای هم افزایی گروه های علوم پایه و بالینی دانشگاه
جلسات گرند راندهای آزمایشگاهی (laboratory Ground Round ) با حضور اعضای هیات علمی، دستیاران، کارورزان و کارآموزان گروه عفونی و اعضای هیات علمی گروه قارچ شناسی و انگل شناسی وکارشناس پژوهشی مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از خردادماه سال گذشته (95) هرماهه به طور منظم در بخش عفونی مرکز پزشکی شهید دکتر لبافی نژاد برگزار می¬شود.
1396/03/13 - 11:46
همکاری بیمارستان مهدیه با مرکز بهداشت شرق در بیماریابی HIV
نشست همکاری مرکز بهداشت شرق تهران با بیمارستان مهدیه با هدف بیماریابی و کنترل ایدز (HIV)، با حضور دکتر فروغ السادات پورحیدری کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت شرق به همراه کارشناس ایدز این واحد و همکاران بلوک زایمان بیمارستان مهدیه، روز سه شنبه دوم خردادماه برگزار شد.
1396/03/10 - 14:44
ارتقای آگاهی کارشناسان مرکز بهداشت شمال درخصوص دخانیات
به مناسبت هفته ملی دخانیات؛ واحد آموزش مرکز دگمه چی تابعه مرکز بهداشت شمال تهران با هماهنگی مدیریت این مرکز دکتر فلاحتی و بختیاری کاشناس واحد بهداشت روان با هدف دانش افزایی پرسنل مرکز درخصوص دخانیات و موادمخدر، هفتم خردادماه جلسه آموزشی را برگزار کرد.
1396/03/10 - 14:42