ششمین دوره آزمون صلاحیت بالینی در دانشکده پزشکی برگزار شد
در ششمین دوره آزمون صلاحیت باینی که در دانشکده پزشکی برگزار شد، 84 نفر از کارورزان پزشکی واجد شرایط حضور داشته و در 15 ایستگاه شامل زنان، داخلی (سه ایستگاه)، جراحی (دو ایستگاه)، رادیولوژی، روانپزشکی، بیهوشی، پزشکی اجتماعی، عفونی و گوش و حلق و بینی و استراحت (سه ایستگاه) مورد سنجش قرار گرفتند.
1396/03/08 - 10:36
بهره برداری از 3200 متر مربع فضای درمانی جدید در بیمارستان شهید مفتح ورامین
به دنبال تلاش های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در راستای توسعه خدمات درمانی در حاشیه شهر تهران، ساختمان جدید بیمارستان شهید مفتح ورامین با حمایت خیرین سلامت شهرستان ورامین در روز چهارشنبه 3 خرداد ماه آغاز به کار کرد.
1396/03/06 - 16:41
سال 1395 سال بدون وبا در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
بیماری وبا از جمله بیماریهای منتقله از راه آب و مواد غذایی می باشد که از سالیان پیش وارد نظام مراقبت بیماریها شده و بصورت جدی اقدامات کنترلی بیماری در حال اجرا می باشد. با این حال هرساله تعدادی مورد بیماری مشاهده می شود که با اقدامات بموقع کادر بهداشتی درمانی از گسترش بیماری و نیز بروز پیامدهای ناگوار بیماری جلوگیری می شود. در سال 1395 با تلاش کلیه کادر بهداشتی درمانی در مراکز و شبکه های تابعه هیچ موردی از التور در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مشاهده نشد.
1396/03/06 - 12:20
نخستین نشست کمیته دبیرخانه ثبت سرطان دانشگاه برگزار شد
اولین جلسه کمیته دبیرخانه ثبت سرطان دانشگاه با حضور دکتر اکبری رئیس مرکز تحقیقات سرطان، دکتر رضائی طاویرانی مدیر امور پژوهشی، دکتر محمدی مسئول دبیرخانه ثبت سرطان، دکتر بهادری منفرد مشاور اجرائی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر احمدی مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، دکتر اقتصادی سرپرست امور داروخانه های بیمارستانی معاونت غذا و دارو، دکتر قریب رئیس اداره امور آزمایشگاههای معاونت درمان، عادلی کارشناس آمار و مدارک پزشکی معاونت درمان، دکتر فربخش رئیس گروه بیماریهای غیرواگیر معاونت امور بهداشتی و دکتر پارساپور کارشناس دبیرخانه ثبت سرطان معاونت امور بهداشتی درسالن کنفرانس مرکز تحقیقات سرطان، 31 اردیبهشت ماه برگزار شد.
1396/03/03 - 18:07