قرچک میزبان نخستین شورای مدیران امور بهداشتی/ رکورد دانشگاه در راه اندازی پایگاه سلامت
اولین جلسه شورای مدیران سالجاری سه شنبه 19 اردیبهشت ماه با حضور معاون فنی، مدیران شبکه ها و روسای مراکز بهداشت و همچنین مدیران و روسای گروههای گسترش شبکه ها، سلامت جمعیت و خانواده، پیشگیری و مبارزه با بیماریها، تحلیل عملکرد و برنامه ریزی و مسئولین واحدهای انفورماتیک و روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت قرچک به ریاست دکتر عرشی برگزار شد.
1396/02/23 - 15:02
در گردهمایی اعضای گروه بیهوشی دانشگاه از برگزیدکان گروه تقدیر شد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام استاد و مقارن با اعیاد مبارک شعبانیه، نشست تقدیر از اساتید بازنشسته، اعضای هیات علمی و دستیاران برگزیده گروه بیهوشی باحضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر دباغ مدیرگروه بیهوشی و جمعی از اساتید گروه بیهوشی دانشگاه، روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه در تالار نور بیمارستان آیت اله طالقانی برگزار شد.
1396/02/20 - 17:10
دانشکده دندانپزشکی میزبان پنجمین "بازارچه خیریه لبخند"
بازارچه خیریه لبخند به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده دندانپزشکی وکانون خیریه دانشجویی لبخند، از 18 تا 19 اردیبهشت ماه به مدت دو روز دردانشکده دندانپزشکی برپاشد و با استقبال پرشور دانشجویان، اساتید و همکاران دانشکده دندانپزشکی مواجه شد.
1396/02/19 - 17:28
آزمایشگاه پژوهشهای تغذیهای دانشگاه موفق به اخذ تأییدیه DEQAS شد
آزمایشگاه پژوهشهای تغذیهای انستیتو تحقیقات تغذیهای و صنایع غذایی کشور برای چهارمین سال پیاپی موفق به دریافت تاییدیه بین المللی اندازهگیری ویتامین D از برنامه کنترل کیفی خارجی ویتامین D، Vitamin D External Quality Assurance Scheme (DEQAS) شد.
1396/02/19 - 17:07