درخشش بیمارستانهای تابعه دانشگاه در اعتبارسنجی درمانی
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بر اساس نتایج اعتباربخشی درمانی انجام شده، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای اولین بار از نظر تعداد بیمارستانهای تابعه که موفق به دریافت درجه یک اعتباربخشی شدند، در نظام سلامت رکوردشکنی کرد.
1402/03/08 - 09:30