بیمارستان مسیح دانشوری در هفته ای که گذشت/از آزمون جامع اعتبار بخشی تا برگزاری کارگاه های مختلف
آزمون جامع اعتباربخشی در راستای ارتقای آگاهی کارکنان از استانداردهای اعتباربخشی واحدهای درمانی، اداری- پشتیبانی و پاراکلینیک توسط واحد آموزش ضمن خدمت کارکنان با همکاری دفتر پرستاری و دفتر اعتباربخشی، 28، 29 و30 مردادماه در سالن همایش های امیرکبیر برگزار شد.
1396/06/08 - 13:54
رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند درمراسم روز پزشک: حرفه پزشکی پیوند ناگسستنی با مردم دارد
مراسم گرامیداشت روز پزشک در بیمارستان سوم شعبان دماوند باحضور دکتر مسلمی فرد رئیس بیمارستان، دکتر مریم جعفری معاون درمان و جمع کثیری از پزشکان این مرکز روز چهارشنبه یکم شهریورماه در سالن جلسات اداری بیمارستان برگزار شد.
1396/06/08 - 13:40
تقدیر رئیس اداره غدد وزارت بهداشت از اجرای برنامه غربالگری نوزادان در دانشگاه
دکتر یاراحمدی رئیس و کارشناسان اداره غدد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر کبارفرد رئیس آزمایشگاه مبتکران هدف، 28مردادماه از مرکز نمونه گیری مرکز خدمات جامع سلامت مهندس نادر تحت پوشش مرکز بهداشت شمال تهران بازدید کردند.
1396/06/08 - 13:11
1200 نفر از کارکنان حوزه بهداشت دانشگاه در «ارزشیابی دوره های آموزشی» شرکت کردند
کارشناس آموزش و بازآموزی کارکنان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: هدف نهایی آموزش کارکنان در حوزه بهداشت، ارتقای دانش و آگاهی، نگرش و عملکرد کارکنان در راستای سلامت جامعه است. بنابراین اثربخشی و ارزشیابی دوره های آموزشی و بررسی نتایج آن، جزو مهمی از فرایند آموزش کارکنان محسوب می شود.
1396/06/07 - 16:19
اولویت های اجرایی رئیس جدید دانشگاه اعلام شد/ دکتر آقاجانی: برنامه های طرح تحول سلامت در دانشگاه بطور کامل اجرا می شود
دکتر محمد آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم معارفه خود و در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان، اولویت های برنامه های اجرایی در بخش های مختلف را اعلام کرد.
1396/06/06 - 20:23
مراسم رسمی تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه برگزار شد/ وزیر بهداشت: افتخار میکنم دانش آموخته این دانشگاه هستم
مراسم تقدیر از خدمات دکتر پیوندی و معارفه دکتر آقاجانی به عنوان رئیس جدید دانشگاه، با حضور وزیر بهداشت، قائم مقام و سایر مسئولین این وزارتخانه، دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری، دکتر ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر کشور، اساتید، مدیران، کارکنان و دانشجویان دانشگاه دوشنبه 6 شهریورماه در تالار امام خمینی دانشکده پزشکی برگزار شد.
1396/06/06 - 17:51