فاز نخست توسعه بیمارستان حضرت فاطمه(س) دماوند به بهره برداری می رسد
رئیس بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند با اشاره به 980 مترمربع ساختوساز در فاز اول توسعه این بیمارستان با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال گفت: احداث بنای مناسب برای اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه و داروخانه از اهداف توسعه فاز نخست یمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند است.
1395/08/03 - 13:27
معاون دادستان استان تهران و هیأت همراه از مرکز زنان آسیب پذیر میخک سفید بازدید کردند
خزایی معاون دادستان استان تهران و خاکی دادیار جانشین معاونت امور زنان کودکان و خانواده دادسرای تهران با همراهی دکتر فهیم فر و دکتر قدوسی نمایندگان اداره ایدز و سلامت روان وزارت بهداشت، 27 مهرماه ازمرکز زنان آسیب پذیر میخک سفید دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی واقع در مرکز سلامت جامعه نادر بازدید به عمل آوردند.
1395/08/03 - 09:50
بازدیدهای نظارتی از مراکز درمانی دانشگاه، 65 درصد افزایش یافت
دکتر فرجی رییس اداره نظارت و بازرسی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد 1139 بازدید از کلیه مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه انجام شد؛ که نسبت به 690 بازدید انجام شده در 6 ماهه نخست سال گذشته، 65 درصد رشد داشته است.
1395/08/03 - 09:39
کسب جایگاه ممتاز علوم پزشکی شهید بهشتی در اجرای سامانه «سیب»/ از کاربران نمونه تقدیر شد
دومین مراسم تقدیرازکاربران نمونه سامانه سیب با حضور دکترسیاری معاون بهداشتی وزارت بهداشت، دکترعرشی معاون اموربهداشتی دانشگاه و جمعی از مدیران و روسای مراکز وشبکه ها سه شنبه 27 مهر ماه در مرکز پزشکی آموزشی درمانی کودکان مفید برگزارشد.
1395/08/02 - 11:00