تداوم توسعه درمان در دماوند/ بهره برداری از 12 مانیتورینگ و دستگاه ثبت نوار مغزی
به همت یکی از خیرین سلامت شهرستان دماوند و با پیگیری تیم مدیریتی بیمارستان، تعداد 12 دستگاه مانیتور بالین بیمار در بخشهای سی سی یو، اورژانس، زنان، اطفال و اتاق عمل بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند جهت افزایش کیفیت خدمات درمانی به بیماران به ارزش تقریبی120میلیون تومان از بهترین برندهای مدل و برند داخلی خریداری و مورد بهره برداری قرار گرفت.
1396/03/08 - 11:35
ششمین دوره آزمون صلاحیت بالینی در دانشکده پزشکی برگزار شد
در ششمین دوره آزمون صلاحیت باینی که در دانشکده پزشکی برگزار شد، 84 نفر از کارورزان پزشکی واجد شرایط حضور داشته و در 15 ایستگاه شامل زنان، داخلی (سه ایستگاه)، جراحی (دو ایستگاه)، رادیولوژی، روانپزشکی، بیهوشی، پزشکی اجتماعی، عفونی و گوش و حلق و بینی و استراحت (سه ایستگاه) مورد سنجش قرار گرفتند.
1396/03/08 - 10:36
بهره برداری از 3200 متر مربع فضای درمانی جدید در بیمارستان شهید مفتح ورامین
به دنبال تلاش های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در راستای توسعه خدمات درمانی در حاشیه شهر تهران، ساختمان جدید بیمارستان شهید مفتح ورامین با حمایت خیرین سلامت شهرستان ورامین در روز چهارشنبه 3 خرداد ماه آغاز به کار کرد.
1396/03/06 - 16:41